Založ si blog

Ako som sa napil polystyrénu

Dnes bol a aj je zaujímavý deň, na poľského prezidenta sa už skoro zabudlo (a to je len deň po nehode), slno svieti a pritom nepraží, proste je pekne a nič ma nesužuje. Možno si dnešok idealizujem aj preto že idem k svojej priateľke.

A to je práve to o čo som chcel písať, konkrétne o mojej ceste. Táto cesta neni už tak pekne ideálna, kamarát ma viezol do Piešťan od kiaľ mi ide ďalej vlak, ale chvíľu pred pieštanmy stály policajti, a aj nás namerali, pokuta cca 10 eur čo je dobrá cena za prekročenie rýchľosti o viac než 10% + 3kmph, tý čo su zbehlý v matematike iste vedia koľko sme išly ak sme išly cez dedinu.

Po zaplatení pokuty a išlo všetko pekne, vlak prišiel načas, miesto na sedenie som si našiel a aj čaj som si objednal u pani z vozíkom. Bol som veľmi milo prekvapený tými polystyrénovými pohármi, oveľa lepšie udržia teplo a zároveň niesu vôbec horúce. Lenže ako som pil zacítil som zvláštnu chuť. Nikdy som nepil benzín, ani som si nelogol ako väčšina deciek keď otcom kradne z nádrže. Ale tá chuť ktorú som cítil by som prirovnal k chuti ako si predstavujem že chutí benzín. Predpokladám že polystyrén alebo plastová lyžička na miešanie sa pri vysokej teplote nápoja jemne roztopila. Ale tiež by som to možno zvalil na lyžičku ktorá sa zvláštne skrúcala vo vode. No OK povedal som si, čo už s tým som vo vlaku a nechce sa mi to nikam ísť vylievať. Tak som poslušne vypil tento benzínový nápoj. Od kedy som to vypil tak ma jemne bolí brucho, čo ale vždy keď vypijem čierny čaj, možno aj preto ho tak obľubujem. Ale čo je horšie páli ma hrdlo ako po pol litri pravej Bošáckej Slivovice ™.

Nechcem týmto kritizovať milú pani z vozíkom, a ani slovenské železnice, ale skôr firmy čo vyrábajú plastové potreby na pitie horúcich nápojov. Vážne si zoberme že by som mal lyžičku iba o chlp kvalitnejšiu, proste rozpustila by sa ale nie dostatočne na to aby som to cítil. A ak by som to pil pravidelne pravdepodobne by mi hrozilo zdravotné riziko, nie som síce lekár ale ešte som nevidel žiadneho ktorý by ordinoval pacientom ráno dve lyžičky benzínu, k obedu igelitový sáčok a pred spaním 3 guličky polystyrénu.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1624x
Priemerná čítanosť článkov: 1624x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy